قالیشویی جنوب تهران | قیمت بهترین قالیشویی در جنوب تهران 401

جنوب تهران

قالیشویی جنوب تهران شعبه نفیسه یکی دیگر از 5 شعبه فعال این مجموعه است که در راستای رفاه و خدمات رسانی به مشتریان و همشهریان عزیز تمامی محله های جنوب پایتخت تاسیس شده است. اگر شما هم در جنوب تهران ساکن هستید می توانید از طریق این شعبه سفارشات قالیشویی خود را به نفیسه بسپارید. ما با خدمات متنوعی که داریم آماده دریافت هر گونه سفارش از جانب شما همشهریان هستیم.

از مهمترین خدمات قالیشویی نفیسه شعبه جنوب غرب و جنوب شرق تهران می توان به شستشوی انواع فرش ماشینی و دستی، قالی و قالیچه، تابلو فرش و همچنین تعمیرات فرش، رفو و شیرازه دوزی و مبل شویی در محل اشاره کرد که تمامی این خدمات با کیفیت ضمانتی با دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد.

🔸شعبه  جنوب غربی و شرقی تهران
📞شماره تماس
02186058849
💎خدمات قالیشویی ویژه
💰قیمت  10 تا 20 هزار تومان

قالیشویی جنوب تهران

امروزه شستشوی فرشش به دلایل مختلف در قالیشویی انجام می شود چرا که یکی از مهمترین فاکتور های نظافت منزل شستشوی فرش ها و موکت است تا تمیزی را به خانه آورد و از روحیه دوچندان و سلامتی بهره مند شد.

در جنوب تهران قالیشویی های بسیار زیادی وجود دارد که هم اکنون اقدام به خدمات دهی می کنند و برخی از آنها داری مجوز و برخی بدون مجوز و غیر قانونی فعالیت می کنند اگر به دنبال بهترین قالیشویی جنوب تهران هستید که از هر نظر بهترین باشد ما مجموعه نفیسه را به شما پیشنهاد میکنیم تا خود شاهد کیفیت خدمات دهی آن را شاهد باشد.

شماره قالیشویی جنوب تهران

ما در راستای خدمات دهی و شستشوی فرش، موکت و همچنین مبل شویی در محل و تعمیرات فرش در (جنوب غرب و جنوب شرق تهران) ایجاد شعبه کردیم که می توانید از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط بوده و علاوه بر دریافت راهنمایی ثبت سفارش کنید.

02186058849

بهترین قالیشویی جنوب تهران

بهتریین قالیشویی جنوب تهران یعنی نفیسه از خدمات دهی متنوع گرفته تا کیفیت شستشو فرشها شما را حیرت زده می کند. چرا که این این مجموعه با گرد آوری نیروی انسانی متخصص و همچنین استفاده از تجهزیزات و دستگاه های تمام اتوماتیک و قیمت مناسب به دنبال ارائه بهترین خدمات و کسب رضایت متشریان است و همیشه بهترین بوده و خواهد بود.

قالیشویی جنوب تهران

قالیشویی جنوب شرق تهران

اصلی ترین شعبه نفیسه در جنوب تهران به تمامی محله ها و منظقه های این بخش از پایتخت خدمات دهی دارد یعنی شما هر کجای جنوب شرق که باشد می توانید از این شعبه فعال ما خدمات دریافت کنید.

قالیشویی جنوب غرب تهران

قالیشویی جنوب غرب تهران یکی دیگر شعبه های نفیسه است یعنی اگر در این منطقه ساکن هستید به راحتی می توانید با شعبه جنوب ما و کارشناسان تماس گرفته و سفارشات خود را به ما بسپارید.

قالیشویی ارزان در جنوب تهران

توجه داشته باشد که در جنوب تهران قالیشویی های زیادی در حال فعالیت هستند و هر کدام به دلایل مختلف مانند مجاز نبودن و یا سنتی بودن قیمت های ارزان را به مشتریان ارائه می دهد این نوع کارخانه قالیشویی جنوب تهران کمی ریسک پذیری دارند اما اگر به دنبال قالیشویی ارزان در جنوب تهران هستید که علاوه بر مجاز بودن از کیفیت و ضمانت شستشو برخوردار باشد تا با اطمینان خاطر بیشتر سفاشات خود را به آن بسپارید کارخانه قالیشویی نفیسه بهترین گزینه است. با قیمت های مناسب ما بهترین خدمات را دریافت کنید.

قیمت قالیشویی جنوب تهران

یک قالیشویی خوب در جنوب تهران باید علاوه بر کیفیت از قیمت شستشوی فرش مناسب بهره مند باشد. یعنی از ارائه قیمت های نامتعارف خوداری کند. نفیسه با بیش از 25 سال سابقه فعالیت و تجهیزات پیشرفته همیشه به دنبال رضایت مشتریان تنها با استراتژی کیفیت خدمات دهی و قیمت مناسب بوده و است. اگر تصمصم دارید قیمت قالیشویی جنوب تهران مطلع شوید می توانید با ما تماس بگیرید. در ضمن ما تخفیفاتی نیز در نظر گرفتیم تا بتوانید با قیمت کمتری از خدمات ویژه نفیسه استفاده کنید.

ویژگی ها و خدمات قالیشویی نفیسه شعبه جنوب تهران

یک قالیشویی معتبر در جنوب تهران باید یک سری ویژگی های مهم را داشته باشد تا با استفاده از این ویژگی ها بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد. ما در این بخش تصمیم داریم به برخی از ویژگی های قالیشویی نفیسه بپردازیم تا خود شاهد متمایز بودن این مجموعه با سایر مجموعه ها باشد. این ویژگی ها شامل:

  • برخوداری از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته قالیشویی و مبل شویی در محل
  • برخورداری از نیروی انسانی متخصص، آموزش دیده و ظریف کاری
  • شستشوی انواع فرش های گران قیمت دستی و همچنین ماشینی
  • شستشوی ضمانتی انواع موکت، خوشخواب و پرده
  • تعمیرات فرش و رفوگری، لکه و رنگ برداری، ریشه زنی و شیرازه دوزی
  • ارائه تخفیفات ویژه به مشتریان ثابت و مشتریان اولی
  • استفاده از شوینده های مرخوب و اصلی
  • تحویل فرش با کیفیت خوب شستشوی و کاور شده و بدون آسیب دیدگی
  • امکان ثبت سفارش آنلاین قالیشویی و رزرو
  • زیر نطر اتحاده و داری مجوز فعالیت
  • داری کارشناسان و مشاوران خبره
  • و …

بهترین قالیشویی جنوب تهران

محله های تحت پوشش جنوب تهران

جنوب تهران یکی از وسیعترین و پرجمعیت ترین مناطق تهران است که خشبختانه ما مشتریان بسیار زیادی از این محله ها داریم، این امر منجر شده تا ما به صورت کسترده در جنوب پایتخت فعالیت داشته باشیم. برخی از محله هایی که قالیشویی نفیسه در جنوب غرب و جنوب شرق تهران خدمات دهی دارد شامل:

لیست محله های جنوب غرب و جنوب شرق تهران و تحت پوشش قالیشویی نفیسه

منطقه 11 منطقه 12 منطقه 15 منطقه 16
امیریه سیروس مشیریه نازی‌ آباد
امیربهادر بازار تهران شوش جوادیه
منیریه مولوی شهرک مسعودیه خزانه بخارایی
شاپور خراسان افسریه یاخچی‌ آباد
    دروازه غار  
    اتابک  
منطقه 17 منطقه 18 منطقه 19 منطقه 20
بازار موبایل شهرک ولیعصر شهرک رسالت امام زاده عبدالله
امام زاده حسن شهرک فردوس صالح آباد کیان شهر
خزانه فلاح یافت آباد شهرک شریعتی کوی سیزده آبان
آذری   خانی آباد نو دولت‌ آباد
    محله نعمت آباد عبدالعظیم حسنی
    عبدل آباد شهر ری

قالیشویی آنلاین جنوب تهران

قالیشویی انلاین یعنی شما به راحتی بتوانید سفارش قالیشویی خود را رزرو کنید و در زمان مشخش شده فرش های خود را تحویل و دریافت کنید. خشبختانه قالیشویی نفیسه این امکان را به مشتریان خود در تمامی شعب قالیشویی شرق تهران ، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران فراهم کرده است تا به راحتی بتونند از خدمات رزرو قالیشویی آنلاین استفاده کنند. همچنین در نظر داشته باشید، نفیسه برای آندسته از افراد که به صورت آنلاین ثبت سفارش می کنند 10 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

آدرس قالیشویی نفیسه

قالیشویی نفیسه در راستایی جلب اعتماد و اطمینان خاطر بیشتر مشتریان و همشهریان آدرس دقیق قالیشویی خود را منتشر کرده است که در انتهای همین صفحه می توانید آدرس را مشاهده کنید تا با خیالی آسوده از خدمات قالیشویی جنوب تهران ما استفاده کنید.

 

سوالات متداول قالیشویی خوب در جنوب تهران

5/5 - (6 امتیاز)

این مقاله را به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on telegram
Share on whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.